SCAAAAARY!!!!!

tjabba!
inatt ska NAJ (nattis, alicia & josse) sova! :D
vi har varit hela dagen, men först var josse & nattis i stallet och jag var hos peggy!
sen träffades vi och gick ner mot sjön, men det var någon läskig gubbe där!
vi fortsatte upp mot nävertorpsskolan, vi satt och prata där! :)
sen gick vi ner till sjön igen och izo var med den här gången, mycket trevligt! =D
vi badade inte men men, sen gick izo hem och jag packade eftersom vi skulle sova hos nattis! ♥
vi träffade wille oxå en stund, det var oxå trevligt! ;)
sen så åt jag & josse hemma hos mig! ;)
efteråt cyklade vi vidare hem till nattis och hämtade pengar. vi cyklade till specce sen och köpte godis & ben & jerry`s!
vi gick hem till nattis och satt vid datan, sen kollade vi på BARNHEMMET med ben & jerry`s i handen såklart!, omg omg omg! , fettläääääskigt!
jag, josse, nattis & nellie satt i soffan alla fyra med filt på, och kallsvettades & skrek!!!!! jag har typ tappat rösten!
nu ska jag vara sociala med mina fina vänner! ♥
btw, vi saknar våran freija! ♥

jag älskar er josefine, natalie & nellie! ♥
ni är bäääääst ♥

// ALICIA =)


Kommentarer
Postat av: izabelle

Hoppas ni inte kissar på er i sängen sötnosar (: ♥

2010-08-07 @ 23:01:31
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/
Postat av: nellie ♥

älskar dej oxå alicia! ♥

2011-01-30 @ 16:53:01
URL: http://nelliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0